Ronald Verschueren is de drijvende kracht achter ChangeBridge. Met meer dan 20 jaar ervaring help ik bedrijven en organisaties met strategieontwikkeling en -implementatie. Voor de oprichting van ChangeBridge heb ik hier al meer dan 80 bedrijven en organisaties in begeleid.
Waar nodig zorg ik met ChangeBridge voor de juiste experts om ons heen, zodat we samen jouw doelen bereiken. Samen vormen we een team.
Met mijn persoonlijke betrokkenheid en ervaring creëren we samen met jou een winnende strategie. Wij bieden kennis, expertise en een aanstekelijke passie voor ons vak. Mijn doel is dat jij en jouw bedrijf of organisatie slaagt.
Mijn kracht is om samen met een (vaak complexe) organisatie tot winnende strategieën te komen. Ik breng kennis, expertise en passie voor het vak mee. Enkele kernwoorden zijn: focus, ambitie, samenwerking, competitief, creatief, op jouw klant gericht, goede uitvoerbaarheid en draagvlak in de organisatie.
Mijn expertise ligt in strategievorming en -executie, ondersteund door jarenlange ervaring in marketing, positionering, klantgedrag en -onderzoek (UX, focusgroepen), activeren en managen van snelle groei, ondernemerschap en bedrijfsmanagement.
Deze ervaring heb ik vooral gedurende tientallen jaren als consultant opgedaan, waarin ik een groot aantal bedrijven heb geholpen en een breed scala aan situaties heb gezien, aangevuld met mijn ervaring als ondernemer, waar ik de praktijk van ondernemerschap en bedrijfsmanagement zelf heb ervaren.
Met een bedrijfskundige achtergrond aangevuld met een IT-achtergrond, ben ik goed voorbereid op de uitdagingen van morgen, zoals Kunstmatige Intelligentie, Big Data, Cloud-technologie, beveiliging en 5G.
ChangeBridge staat voor de overgang naar resultaat. De naam symboliseert het begeleiden van organisaties bij hun transformatie van de huidige naar de gewenste situatie. Deze metafoor benadrukt de rol van ChangeBridge: klanten helpen om de complexiteit van veranderingen te navigeren en de nodige strategieën, hulpmiddelen en ondersteuning te bieden. Zo worden succesvolle transities en verbeteringen gerealiseerd, met oog voor de uitdagingen van vandaag en de mogelijkheden van morgen.
Onder referenties komen de kernwaarden van ChangeBridge duidelijk naar voor:
“Play to Win” vereist een strategie en mindset die is gericht op het behalen van ambitieuze doelen. Hiervoor is het belangrijk succesvol te zijn ten opzichte van concurrenten door een duurzaam concurrentievoordeel te creëren. Het tegenovergestelde van “Play to Win” is “niet verliezen”, waarbij de focus ligt op de status quo en minimaliseren van risico’s. “Play to Win” richt zich op langetermijn groei en succes door een heldere strategie en een heldere prioritering van acties.
De snelste weg naar jouw doel
© 2024 ChangeBridge